Autoportret de balerina: Simona Somacescu

Invitata lui Marius Constantinescu in editia din 22 mai 2011 a emisiunii Profil, poveste, personaj de pe TVR Cultural a fost Simona Somacescu, prim-balerina a Operei Nationale din Bucuresti.

6 gânduri despre “Autoportret de balerina: Simona Somacescu

  1. BUNA ZIUA! EU O CAUT PE DOAMNA AURORA ROTARU.POATE STITI ADRESA DE E-MAIL. CU STIMA SI MULTUMIRI ANTICIPATE, LIDIA ORBULESCU

    1. Imi pare rau, nu cunosc adresa de e-mail a doamnei Aurora Rotaru. Incercati sa va adresati Operei Nationale din Bucuresti, poate ca stiu ei cum sa luati legatura cu dumneaei.

    1. Imi pare rau, insa nu am primit comentariul dumneavoastra, altfel l-ati fi vazut pe blog. Oricine este liber sa-si exprime parerea despre ceea ce citeste aici. Singura conditie este sa fie comentarii civilizate.

      1. Va multumesc pentru raspuns. Lasasem un comentariu in care, in primul rand, va felicitam pentru acest blog extrem de bine facut, am dat intamplator peste el si mi-a placut, voi mai intra, si l-am trecut in lista mea de bloguri favorite. In al doilea rand, ma bucuram sa revad interviul cu Simona Somacescu, imi place ce spune si cum spune, cum gandeste, si este reconfortant sa vezi, nu doar o mare artista, nu doar o femeie frumoasa si talentata, dar si inteligenta si gandind frumos, corect, sanatos.
        Mi-a placut ca spune ca nu ar pleca din tara, ca nu ne nastem intamplator si identitatea noastra nu e intamplatoare… Mi-a placut ca crede in Dumnezeu si simte romaneste.
        Daniel Focsa
        http://daniel-focsa-istorieromaneasca.blogspot.com/

Lasă un răspuns

