Wow!

Anastasia Matvienko (Teatrul Mariinsky), Romeo si Julieta

foto: Gene Schiavone

2 gânduri despre “Wow!

  1. Stimata Odette 88,
    Am fost candva demult, balerin si nu oriunde, ci tocmai pe scena de la Semperoper din Dresda. Scoala am facut-o tot acolo, la Palluca, fiind si ma mandresc cu asta, singurul roman, cu scoala toata terminata acolo. Asta era de mult, tare de mult….Un nefericit accident al coloanei, a pus capat definitiv carierei mele artistice, dupa aproape 7 ani de scena. Lucrez de 24 de ani, intr-un alt domeniu, am terminat electronica, dar iubirea mea de-a pururi este si ramane tot baletul. Din 2008, impreuna cu d-l prof. Constantin Marinescu, de la Liceul de Coregrafie „Floria Capsali” din Bucuresti si Viorel Stoica, directorul Asociatiei Culturale DARIA’S, am pus bazele primei editii a Festivalului Concurs de Balet, de la Costinesti. A urmat editia a II-a, in 2009, sa speram ca va fi si editia a III-a in 24 – 29 august 2010. Ne-au mai fost aproape, maestrul Francisc Valkay, Delia Hantiu si minunatii nostrii elevi de la Bucuresti, Cluj, Timisoara si de la Colegiul National de Coregrafie din Chisinau, Republica Moldova. Sunt incantat ca ti-am descoperit minunata pagina pe internet. Cautam ceva despre muzica din „Koncert Klass”, a lui Asaf Messerer, pe care il am integral, primit chiar de la Bolshoi. Am pana si o parte din muzica, scrisa pentru acest minunat „Divertismento de balet”, de Shostakovich, Lyadov, Rubenstein si Glazunov. Daca doresti sa-mi scrii, astept cu toata placerea.

    1. Va multumesc pentru comentariul dumneavoastra!
      Imi face placere sa constat ca printre vizitatorii acestui spatiu virtual dedicat dansului clasic se numara si profesionisti din domeniu. De asemenea, ma bucur ca Romania a intrat pe harta competitiilor internationale de balet, ar fi intr-adevar minunat ca, intr-o buna zi, un astfel de eveniment sa devina o traditie, precum Concursul International de la Varna, incheiat recent.

Lasă un răspuns

