Istoria baletului romanesc in imagini (II)

(fotografii din volumele Paravan cu irisi (autor Lucian Cursaru) si Istoria baletului (autor Tilde Urseanu) si din revista Opera (1996))

3 gânduri despre “Istoria baletului romanesc in imagini (II)

  1. Am descoperit-o pe doamna aurora Rotaru la TVR Cultural,de curand si imi doresc sa dau de dansa.
    Mi-a placut foarte mult,am inteles ca face si dans terapie.
    Cum o pot contacta.

    1. N-as putea sa va raspund la intrebare. Am vazut si eu emisiunea de pe TVR Cultural, asa am aflat ca Aurora Rotaru se ocupa acum de terapia prin dans, in Suedia. Poate ca ar fi bine sa va adresati Operei Nationale din Bucuresti, ma gandesc ca ei ar fi in masura sa va spuna cum ati putea sa o contactati.

  2. un om cu mult suflet, un model de frumusete interioara, un om virtuos- astfel de oameni lumineaza in jur…..sunt putini si ar fi in folosul nostru sa ne indreptam privirea mai ades asupra celor ce ne pot fi model, ne pot face viata frumoasa…

Lasă un răspuns

